Wednesday, May 9, 2007

Billeder

Jeg må hellere være en flink elev og også fortælle om mine Flickr-oplevelser. Som man vil se i tidligere indlæg, er det lykkedes mig at finde ud af nogen af Flickrs funktioner. Jeg har uploadet nogle af de billeder, jeg har i min PC på arbejde (ikke specielt personlige, men de tjener vel til at vise, at jeg kan:-)

Og det lykkedes mig og en kollega at dele nogle billeder i en gruppe, ligesom jeg har luret på nogle grupper, som jeg synes kunne være interessante (helt personligt).

Man kan også se, at det faktisk er lykkedes mig at finde ud af at lægge billeder fra Flickr over i min blog.
Så JUHU! 4. uges opgave blev også løst (omend jeg ikke har kigget på 23 endnu...).

1 comment:

Blogline said...

Hej Sussi

Du er da blevet rigtig god til det med at lægge billeder ind ;-) Så ved jeg hvem der skal hjælpe mig, når jeg når til den opgave.

Hilsen Line (bø)