Thursday, May 31, 2007

Lidt mere om billeder

Har igennem længere tid brugt det gratis billedbehandlinsprogram Picasa (på et temmelig amatøragtigt plan) når jeg har redigeret i mine digitalbilleder.
Under en snak om online-foto-album i frokoststuen gjorde min kollega Lene mig opmærksom på, at jeg som bruger af Picasa og med en google-konto faktisk har mulighed for at oprette et webalbum af den vej. Jeg er nu i gang med at overføre mine billeder fra harddisken til mit nye webalbum i Picasa. Smart og ligetil.... Indtil videre er det mest familebilleder, så de ligger ikke offentligt. Man kan dog se et enkelt offentligt billede i mit offentlige galleri

1 comment:

Dorte said...

Sikke et fint billede af Underground. Men du skal lige se et min ældste datter tog, da hun var i London for nylig. Jeg kan ikke lægge det ind på din blog, men jeg har lagt det på flickr. Søg på Underground Jagtvej London. Jeg har ikke sådan et fint webalbum, men det kunne da være, at jeg skulle se om det var noget for mig. Det lyder smart, at man kan samle alt et sted og selv afgøre, hvad der skal være offentligt. Jeg er jo lidt af en fotofreak - tager masser af dem, ordner dem sirligt i mapper både på pc'eren og i papirudgaver i fotomapper.