Friday, May 25, 2007

Jeg har fundet meningen!!!

Anni og jeg fik os lige en snak om ugens opgave her til morgen. Hun kunne oprette playlister og jeg kunne lægge html-koden over i min blog, så vi kunne begge noget som den anden ikke kunne. Derfor har jeg nu fået ændret min last.fm widget til at spille min egen personlige spilleliste (den er dog ret hurtigt oprettet, så om det virkelig er min favoritmusik kan bestemt diskuteres...:-)

Jeg har faktsik også prøvet blogmusic nu. Og jeg synes bestemt den er mere brugervenlig, men jeg tror alligevel det vil blive last.fm, der bliver min foretrukne "netradio". Den har flere muligheder og mere musik.

PS. Når man har fælles kontor er det faktisk dejligt at kunne tage hovedtelefoner på og høre lidt musik...

PPS. Jeg er blevet i tvivl om vi er igang med uge 6 eller 7??? Kalendermæssigt er det uge 7, men ifølge programmet kun uge 6. Så fra nu af tagger jeg med uge 6 og går (måske) også ind og ændrer mine ældre indlæg.

1 comment:

Line Frømann said...

Hej Sussi:-)

Tja, efter jeg har siddet og kigget lidt på blogmusik.net, må jeg jo også nok indrømme at jeg synes det virker noget smartere end last.fm.

Mvh. Line Frømann:-)