Monday, June 11, 2007

At nå det hele

Pyh ha! Opgaverne i 23 ting bliver sværere og sværere - eller i hvert fald mere og mere omfattende. Jeg er således ikke helt med længere, og må sikkert også ende med at melde pas på Second Life. Jeg ved ikke om det er min PC eller min ellers udmærkede internetforbindelse der gør udslaget, men det er i hvert fald totalt umuligt for mig at kryse grænsen fra RL til Second Life.
Det var ellers en af de opgaver jeg havde glædet mig til, så jeg giver det sikkert en ny chance i løbet af sommeren.

I dag har jeg snuset lidt rundt på de forskellige wiki-tutorials og også oprettet mig på PBWiki. Umiddelbart ved jeg ikke helt, hvad jeg skal bruge det til, så jeg tror ikke jeg dykker dybere ned i denne opgave.

Jeg vil hellere bruge lidt tid på at pleje nogle af de tjenester jeg er kommet til at synes om - min GoogleReader og LibraryThing bl.a.

No comments: