Monday, June 11, 2007

Lidt reklame


På denne side har jeg vel også lov til at reklamere lidt for noget af det jeg har gang i lige nu. Derfor dette reklameindslag.



I 2005/2006 arbejdede jeg med projektet "Internet for børn og unge".Formaålet var at udvikle nye og anderledes undervisningsformer til brug for undervisning i informationssøgning for elever på folkeskolens mellemste klasser. Det blev til en del undervisningsforløb og masser af undervisningsmaterialer, som andre kan bruge løs af.

Erfaringerne fra projektet kører videre i vores undervisngsplaner og siden bliver derfor løbende opdateret med nyt undervisningsmaterialer. Sidst en temadag for 7. klasses elever.




Og så er jeg også med i projektgruppen bag Læselystfyrtårnet "Hvor højt læser du? - DM i oplæsning".

Efteråret 2007 kommer til at genlyde af de gode historier når landets 6. klasses elever skal kæmpe om titlen som Danmarksmester i oplæsning.

2 comments:

Dorte said...

Ja, de sider synes jeg bestemt også at du skal benytte muligheden for at lave reklame for (tihii - har jo en lille aktie i dem). Men det er nok begrænset, hvor mange der ser dem, udover 23 ting-deltagere. Har lige prøvet at lave en søgning på mit eget navn i google og dortescorner er den første på listen. Søger man på dig, er det mindre interessant, hvad der popper op som det første hit. Men vi kan jo håbe på at din blog kommer længere op på listen. Men uanset, så er der jo nogen, der skal søge på vores navne for at se vore fine blogs, og sandsynligheden for at nogen gør det - ja, den er vist lille. Men man kan jo lave PR på anden vis. Jeg fortæller f.eks. folk, at de skal bare søge på mig, så kan de se både film og billeder fra Genesis-koncerten. Og det er da lidt lettere end at skulle huske på en adresse.

Morten Brunbjerg Bech said...

Og derudover hjælper det jo også på søgerankeringen, hvis der er nogen, der linker til din blog. So keep posting them comments... Jo flere links, des bedre. :-)

Det kan også være en god ide at smide noget statistik på siden. Så kan du i hvert fald se, hvor mange, der havner på den. Prøv f.eks. Google Analytics eller Statcounter

By the way: Den side har jeg vist også en lille aktie i. ;-)